احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: مناسب سازی و ایمن سازی گذرگاه های عرضی عابرین پیاده گامی مهم و اساسی در تحقق شهر انسان محور به شمار می رود.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه درصدد رفع موانع فیزیکی در پیاده روها پیرو مناسب سازی محیط شهری برای تردد شهروندان هستیم، اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر برای تسهیل در تردد شهروندان به ویژه جامعه معلولین بدون همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نقاط حادثه خیز معابر درون شهری توسط کارشناسان معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: مناسب سازی معابر درون شهری به منظور تسهیل در تردد معلولین؛ همکاری همگانی دستگاه هایی نظیر وزارت کشور، سازمان بهزیستی، شهرداری ها و دهیاری ها را می طلبد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج حل مشکلات عبور و مرور مردم بویژه شهروندان دارای ناتوانی جسمی را از مهم ترین اهداف این مجموعه عنوان و تصریح کرد: مناسب سازی معابر ، گذرگاه های عرضی و طولی برای تردد راحت تر شهروندان از جمله جامعه معلولین در دست اقدام است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه تا کنون اقدامات شایان توجهی در این بخش صورت گرفته است، گفت: مناسب‌سازی، ایمن سازی و بهسازی گذرگاه های عرضی عابرین پیاده گامی مهم و اساسی در تحقق شهر انسان محور به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =