بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تا دو ماه آینده تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد، ضمن گزارش در خصوص اجرای فاز نخست جمع‌آوری و پاک‌سازی تابلوهای تبلیغاتی در شش محور پرتردد شهر، اظهار کرد: در جلسه گذشته شورای فرهنگ عمومی مقرر شد که شش محور آلوده شهر پاک‌سازی شود.

به گفته وی؛ شش محور آلوده شهر چهارراه طالقانی، میدان توحید، میدان امام حسین (ع)، سه‌راه ارم، تقاطع ارم دانش و میدان جمهوری است که دارای بیشترین آلودگی بصری است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج تاکید کرد: شهرداری عوایدی که از اجاره تابلوهای تبلیغاتی نصیب نهادها می‌شود را تقبل کرده همچنین برای تحقق این مهم لایحه‌ای به شورا ارسال‌شده تا با تامین منابع مالی، ساماندهی و جمع‌آوری تابلوها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

بضاعتی پور با اشاره به همکاری مناسب نیروی انتظامی در این خصوص، گفت: لایحه‌ای در این خصوص به شورا ارسال و مصوب شد ۳۱ تابلوی تبلیغاتی که در اختیار پلیس است جمع‌آوری و در ازای آن ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سپاه استان، گفت: سپاه اعلام کرده تا پایان خردادماه تابلوهای تحت اختیار را برای جمع‌آوری در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

ربیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تا پایان خردادماه آمادگی داریم که تابلوهای تبلیغاتی در این شش محور را جمع‌آوری کنیم.

بضاعتی پور با بیان این که مراحل کارشناسی برای سایر نهادها که تابلوی تبلیغاتی در اختیار دارند انجام‌شده است، گفت: هزینه تابلوهای تبلیغاتی از سوی شهرداری برآورد و در قالب لایحه‌ای به شورا ارسال‌شده است.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده تابلوها از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند، افزود: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی تحت اختیار شهرداری از اردیبهشت‌ماه آغازشده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به آلودگی‌های بصری سایر محورهای شهر، گفت: جمع‌آوری تابلوهای دیگر محورها در دستور کار قرار دارد و به‌ جای تابلوها نیز درخت کاشته می‌شود.

بضاعتی پور در پاسخ به این پرسش که ساماندهی ورودی شهر به کجا انجامیده است، گفت: یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر کرج ورودی شهید سلطانی است، در ضلع غربی و شرقی این ورودی دو قطعه زمین به مساحت ۳.۵ و ۵ هکتار وجود دارد که در اختیار جهاد کشاورزی است.

این مسئول به برگزاری جلسه با جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: مقرر شده است شهرداری در قالب عوض و معوض زمین در اختیار جهاد قرار دهد تا ضلع شرقی به پارک چمران ملحق شود، در صورت تملک زمین در ضلع غربی جشنواره گل و گیاه در آنجا برگزار خواهد شد تا شاهد کاهش ترافیک در ورودی شهر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =