• ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
  • کد خبر: 71552
کمالی زاده شهردار کرج

بال گشودن و پرواز کردن در قالب جسم، ناممکن شاید، اما محال نیست... روزی که خمینی(ره) رفت، روز پرواز جسمی بود که روحش بسیار پیش از آن، آسمانی شده بود...

علی کمالی زاده، شهردار کرج در پیامی ضمن تسلیت سالروز درگذشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، روح این رهبر آزاده جهان را به منزله پرنده ای آسمانی دانست که  توانسته بود با عبور از منیت ها، در آسمان نور و معرفت پرواز کرده و جلوه ای بزرگ از استقلال و اتحاد ملت ایران را در قالب انقلاب اسلامی ایران به نمایش بگذارد.
وی با تاکید بر مقام والای عرفانی و معرفتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: بدون مدد گرفتن از چنین روح عارفانه ای، ایستادگی برابر رژیم ظلم شاهنشاهی و ایجاد اتحاد میان مردم ایران زمین میسر نبود.
کمالی زاده افزود: کشش روح و رفتار امام خمینی(ره) سبب شد مردم به سوی دینداری و حقیقت متمایل شده و با مقابله برابر ظلم و خیانت رژیم ستم شاهی، شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در قالب انقلاب اسلامی ایران، محقق کنند.
وی ضمن تسلیت مجدد فقدان این رهبر آزاده جهان، سپرده شدن نظام اسلامی به دست حضرت آیت الله خامنه ای را حرکت در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) عنوان و ابراز امیدواری کرد در سایه هدایت امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، این انقلاب مستدام و سرفراز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =