ربی سعادت

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: تکلیف زمین های قولنامه ای یک بار برای همیشه مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ربی سعادت در جلسه پایش پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز لطمات جبران ناپذیری به توسعه شهر وارد می کند که با فعال تر شدن نظارت‌ها می توان از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه جلوگیری کرد.

این مسئول تصریح کرد: شهرداری و دستگاه های مرتبط موضوع زمین های قولنامه ای را مورد بحث و بررسی قرار دهند و یک بار برای همیشه این زمین ها را تعیین تکلیف نمایند تا دیگر شاهد بروز مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در این منقطه نباشیم.

وی با اشاره به سرانه بالای مجوز ساخت برای منطقه کم برخوردار آق تپه افزود: به دلیل عدم توان در پرداخت و شرایط فوق، مردم علاقه ای به ساخت و ساز قانونی در بافت های فرسوده ندارند و بیشتر به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز می کنند.

سعادت بیان کرد: بازسازی بافت‌های فرسوده نقش مهم در ایجاد آرامش زندگی ساکنان این محله ها دارد در این ارتباط تقویت و توسعه زیرساخت ها و روبناهای عمرانی، ایجاد بوستان های محلی، تراش و روکش آسفالت خیابان ها، تملک پروژه ارم از اولویت کاری این منطقه است.

به گفته مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج، با توجه به تخفیف هایی که شهرداری در این بخش می دهد باید از فرصتی که برای ایجاد واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده فراهم شده در زمینه حل مشکلات مردم استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =