رحیم خستو

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تذکرات اعضای شورا در خصوص تحقق مطالبات شهروندان پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: از ابتدای کار شورای پنجم، حجم تذکرات همکاران را می دیدم که بخشی از آن توسط شهرداری محقق شده که جای قدردانی دارد اما بخشی از این تذکرات مورد بی توجهی قرار گرفته که نیاز است پیگیری شود.

وی افزود: روال کار شورا و شهرداری به گونه ای نیست که لوایح ارسالی از شهرداری باید سریعا تصویب شده اما تذکراتی که برای تحقق مطالبات شهروندان ارایه می شود، نادیده گرفته شود.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه هیچ چیزی مهم تر از منافع شهروندان نیست، گفت: نباید کاری کنیم که اعتماد شهروندان از مجموعه مدیریت شهری سلب شود.

خستو اضافه کرد: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه عمومی نیست بر همین اساس باید به شهروندان و حق و حقوق آنان احترام بگذاریم.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به انتصاب علیرضا رحیمی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج اشاره کرد و ضمن تبریک به وی از زحمات سید علی اکبر میروکیلی، رییس سابق این سازمان قدردانی کرد.

وی افزود: سازمان فرهنگی نیازمند رویکرد و تحولات اساسی است و امیدوارم مسئول جدید این سازمان با بهره گیری از نیروهای متخصص بتواند مطالبات مردم در زمینه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی را محقق کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =