• ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر: 71571
بضاعتی پور سیما منظر شهرداری کرج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: رویکرد این سازمان، احداث پارک و توسعه فضای سبز در مناطق محروم شهر است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۳ پارک محله ای در مناطق مختلف کرج وجود دارد که حفظ و نگهداری از آنها به عهده پیمانکارانی است که با مناطق مختلف شهرداری قرارداد دارند.

وی ادامه داد: ناظر فتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بر کیفیت فعالیت این پیمانکاران نظارت دارد تا حال این پارک‌های محله ای شهر خوب بماند.

وی توضیح داد: به طور کلی وضعیت پارکهای محله ای کرج بد نیست ولی در برخی از آنها مشکل سرویس بهداشتی و سایل بازی داریم که بنا شده از ردیف بودجه ای هر منطقه اختصاص داده شود تا این مشکلات مرتفع شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: امسال برای بهسازی پارکهای محله ای بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص آن ، این پارکها فضای بهتری برای استراحت و تفریح شهروندان خواهند شد.

بضاعتی پور اضافه کرد: امسال هفت پارک محله ای جدید کلنگ زنی و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.

وی خاطر نشان کرد: بنا شده برخی از این پارکها مثل پارک شهید ایرانی را جابه جا کنیم تا امکان دسترسی بخش زیادی از ساکنان محلات به آنها فراهم شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ابراز کرد: رویکرد این سازمان احداث پارک و توسعه فضای فضای سبز در محلات ومناطق محروم است که با جدیت پیگیری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =