صدو چهل وپنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه دکه های روزنامه فروشی فضایی چند برابر فضای خود در معابر اشغال کرده اند، خواستار جلوگیری از این اقدام شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در برخی معابر به دلیل اشغال فضای معبر از سوی دکه ها، عبور و مرور شهروندان با مشکل مواجه شده است که این موضوع باید با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام دکه ها سیما و منظر شهر را نیز به مخاطره انداخته است، افزود: رییس سازمان مربوطه و مدیران مناطق به این امر رسیدگی کنند.

نبیونی همچنین از استقرار دکه های خوراکی سیار در سطح شهر یاد کرد و گفت: این دکه ها بحث ایمنی و سلامت دارند و باید مدیریت شوند.

این عضو شورا در دومین تذکر خود به اهمیت خط کشی معابر اشاره و تاکید کرد: به شکل جدی در این بحث عقب هستیم.

وی اضافه کرد: نزدیک به دو سال است از بهره برداری زیرگذر سپاه می گذرد اما هنوز خط کشی این محدوده انجام نشده است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه خط‌کشی اولین نیاز معابر شهری است، اظهار کرد: این موضوع از نظر ایمنی و انضباط بخشی مهم است و باید پیگیری شود.

وی تاکید کرد که پیمانکاران برای خط کشی از متریال خوبی استفاده کنند تا هم کاهش هزینه ها را شاهد باشیم و هم در بازه زمانی طولانی عرب نیازمند خط کشی مجدد باشیم.

نبیونی در بخش دیگری از صحبت های خود اهمیت روشنایی معابر را یادآوری کرد و افزود: روشنایی برخی معابر مناسب نیست و باید به آن رسیدگی شود.

وی در ادامه به گزارش های ارسال شده از مناطق در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز پرداخت و اضافه کرد: این اقدام به شکل وسیعی در حال اتفاق است و ضروری است تا نظارت در این زمینه بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =