فضای سبز

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: با هدف ارتقای سرانه فضای سبز، عملیات احداث پارک شهدای مدافع حرم درشهرک شهید احسانی نژاد آغاز شد

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک شهدای مدافع حرم واقع در منطقه ۶ در شهرک شهید احسانی نژاد خبر داد و اظهار کرد: این پارک با هدف افزایش و توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح نشاط و شادابی ساکنان این محله در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: احداث فضاهای سبز و پارک‌های محله محور از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه های شورای پنجم و این سازمان است.

وی ضمن بازدید ازآغاز عملیات اجرایی پارک شهدای مدافع حرم در شهرک احسانی نژاد اضافه کرد: این پارک در محوطه‌ای به متراژ  ۱۱ هزار مترمربع در حال احداث است.

بضاعتی پور افزود: برای احداث این پارک عملیاتی نظیر خاک‌برداری، خاکریزی، پیاده راه سازی، فضای سبز و… صورت خواهد گرفت و شامل فضای بازی کودکان، زمین فوتبال، والیبال، سرویس بهداشتی و نمازخانه، پیاده‌رو، آلاچیق، ست ورزشی و… خواهد بود.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ ایجاد روحیه شادی و نشاط و افزایش فضای سبز شهری در زمین های خالی غیر ارزشمند را از دلایل اصلی راه اندازی پارک‌ها در شهر کرج برشمرد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته عملیات فنی و اجرایی این پارک در۶ ماه  تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =