شهردار کرج

شهردار کرج ضمن قدردانی از جذب مناسب درآمدهای منطقه ۵ در سال گذشته و جاری، تعیین بودجه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیاردی شهرداری را برای سال ۹۸ قابل تحقق دانست و از همه مناطق خواست در این زمینه کمک رسان مدیریت شهری باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در ششمین جلسه پایش پروژه های عمرانی و درآمدی که عصر امروز با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهرداری کرج در ساختمان اداری منطقه ۵ برگزار شد، شهردار کرج خواستار اجرای هر چه سریعتر ادامه بلوار پونه شد.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه توسعه به دنبال احداث راه اتفاق می افتد، افزود: تملک سایر اراضی مورد نیاز برای پروژه پونه شرقی باید در اولویت اقدامات این منطقه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار انجام اقدامات لازم به منظور تسریع در اجرای پروژه بلوار شهید ایرانی شد.

شهردار کرج به موضوع فراوانی بافت های فرسوده در منطقه ۵ نیز اشاره کرد و اذعان داشت: ۱۱۵ هکتار از بافت فرسوده شهری کرج معادل ۱۰ درصد از کل بافت فرسوده شهر به این منطقه تعلق دارد.

وی اضافه کرد: نوسازی ۷۰۰ قطعه بافت فرسوده به عنوان یک گام بزرگ و اولیه باید در اولویت امور منطقه قرار گیرد.

اصلاح تابلوهای مسیر، پیوستگی نصب جزایر ایمن، احداث پارک های محله ای، سرای محلات، فرهنگسرا، زمین چمن مصنوعی و ادامه مناسب سازی معابر در منطقه ۵ از دیگر موارد مورد تاکید شهردار کرج در جریان این جلسه بود.

طبق گزارش مسئولان در این نشست هم اکنون ۳۹ نقطه از معابر  منطقه مناسب سازی شده و یک جزیره ایمن در محدوده دهقان ویلا نصب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =