جلسه شهردار کرج ودانشگاه آزاد درخصوص بازگشایی ادامه بلوار جمهوری

شهردار کرج گفت: اهداف و برنامه های مدیریت شهری باید متناسب با نیازهای شهروندان تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در چهارمین جلسه شورای معاونین که در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: در ارایه خدمات به شهروندان باید از روش های نوین بهره برد و روش های سنتی را کنار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه نرم افزارهایی برای خرید میوه راه اندازی شده که میوه را با قیمت مناسب برای شهروندان ارسال می کند، عنوان کرد: صاحبان این نرم افزارها به دلیل عدم پرداخت اجاره سردخانه می توانند میوه را با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار روزها در اختیار شهروندان قرار دهند و این موضوع استقبال مردم از بازارها را کاهش می دهد.

شهردار کرج با بیان اینکه باید به دنبال روش های مناسب برای رفع نیازهای شهروندان، باشیم، افزود: اهداف و برنامه های مدیریت شهری باید متناسب با نیاز شهروندان تغییر کند.

کمالی زاده در بخش دیگری از صحبت های خود به تلاش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج برای پر کردن غرفه های خالی بازار روز ها اشاره کرد و افزود: هنوز غرفه خالی در بازار روزها وجود دارد و این نشان از کاهش استقبال شهروندان از بازار روزهاست که باید به آن رسیدگی شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد بازار روزها گفت: رضایت شهروندان در خصوص کمیت و کیفیت خدمات این بازار روزها اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهری است و باید به آن توجه ویژه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =