اکبرسلیم نژاد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: کاهش هزینه‌های جاری شهرداری نقش به سزایی در تسریع روند توسعه شهر دارد.

اکبر سلیم نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: هرچند تعداد زیادی از اعضای شورای پنجم پیش از سابقه شورایی و فعالیت در پارلمان شهری را نداشته اند، ولی عملکرد آنها طی دو سال گذشته رضایت بخش بوده و نمره قبولی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شورای پنجم از بدو فعالیت تا کنون با مشکلات زیادی از جمله مطالبات عقب مانده شهروندان مواجه بوده، افزود: از سال‌های قبل پروژه‌های نیمه تمام زیادی باقی مانده که بهره برداری از آنها مطالبه جدی شهروندان است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مدیریت شهری وظیفه دارد با تخصیص اعتبار مناسب این پروژهها را به پایان برساند تا امید در دلهای شهروندان زنده شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با دفاع از عملکرد کمیسیون های مختلف شورای شهر ابراز کرد: خوشبختانه اعضای هر ۹ کمیسیون شورا در حیطه فعالیت خود کارشناس و متخصص هستند که این امر پیشبرد اهداف مدیریت شهری را تسهیل می‌کند.

سلیم نژاد اضافه کرد: شفافیت یکی از ویژگی‌های مهم شورای پنجم است به طوری که طی حدود دو سال گذشته به جز دو جلسه تمامی جلسات شورا به صورت علنی برگزار شده که این کار از توزیع ناعادلانه خدمات و رانت احتمالی جلوگیری می‌کند.

وی توضیح داد: خوشبختانه هیچ لایحه ای در شورای شهر نبوده که تصویب آن منوط و وابسته به تصویب لایحه دیگر باشد و این به آن معناست که برای تک تک اعضای شورا صلاح شهر و شهروندان در اولویت است.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به عملکرد شورای پنجم در کاهش هزینه‌های جاری شهرداری گفت: با این کار اعتبارات و بودجه شهرداری بیشتر برای اجرای پروژه ها و در نهایت توسعه شهر هزینه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =