• ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
  • کد خبر: 71602
فیروزبخت

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج گفت: شهروندان در کنار شهرداری نقش بسزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

مهرداد فیروزبخت در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: یکی از مهمترین نمودهای عملکرد شهری توسعه فضای سبز است که علاوه بر زیبایی بخشی به شهر در تقویت روحیه شهروندان نیز تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: احداث فضاهای سبز در سطح شهرها بسیار حائز اهمیت بوده و نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل شهروندان است.

فیروزبخت حفظ و نگهداری از فضای سبز را مهم دانست و گفت: امسال برنامه ریزی مناسبی جهت احداث و حفظ فضاهای سبز انجام شده که نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال حفظ و نگهداری از فضاهای سبز شهری بیش از پیش مورد توجه قرار دارد، ابراز کرد: امیدوارم با همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگهداشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات موثری انجام دهیم.

فیروزبخت ادامه داد: منطقه ۱۲ از زمان تاسیس با احداث ۱۸ پارک محله ی نقش بسزایی در گسترش فضای سبز شهری داشته که حفظ و نگهداری آن‌ها نیازمند تعامل و همدلی شهروندان دارد.

وی اضافه کرد: با احداث این تعداد پارک محله ای و با کاشت هفت هزار درخت اسفندماه سال ۹۷ درعرصه های سطح شهر، سرانه فضای سبز منطقه ۱۲ رشد چشمگیری داشته است .

این مسئول در پایان گفت: پنج هزار متر اجرای  لوله گذاری و نصب لوله قطره ای، ۳۰۰ متر لوله پلی اتیلن نمره ۶۳ در حاشیه خیابان ایمان و دو طرف حاشیه بلوار نور، نصب ۲ عدد باکس گلدانی ۸ طبقه ای، گل‌کاری گل اطلسی ۵۰۰ نشاء در ورودی پارک هامون، کاشت تعداد ۲۵۰۰ گل به متراژ ۷۰۰متر، کاشت گل در بلوار ارم و خیابان و لچکی چهار راه پاکدل از اقدامات فضای سبز منطقه از آغاز سال جاری بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =