• ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر: 71603
صدو چهل وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج بر ضرورت راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق دارای بافت فرسوده شهر تاکید کرد.

فرج الله ایلیات در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی تپه اسلام آباد اظهار کرد: برنامه اجرایی برای ساماندهی بافت فرسوده تپه اسلام آباد تهیه شده و تا کنون شورای شهر از هر پیشنهادی که شهرداری در خصوص ساماندهی این محدوده ارائه داده استقبال کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات اجرایی برای ساماندهی بافت عمومی این تپه آغاز شده و بنا است به زودی نقشه اجرایی فاز ۲ آن توسط مشاور تهیه و در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرار بگیرد تا این سازمان در حیطه وظایف خود اقدامات لازم برای ساماندهی بافت فرسوده این تپه را انجام دهد.

این مسئول با اشاره به اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای طرح ساماندهی تپه اسلام آباد ابراز کرد: امسال ۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی بافت فرسوده رینگ ۳۰ متری و بافت عمومی این تپه درنظر گرفته شده که تخصیص آن تغییرات زیادی در وضعیت موجود این محدوده ایجاد می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطقی که دارای بافت فرسوده هستند، ابراز کرد: تا کنون چند دفتر تسهیل گری در مناطق هدف راه اندازی شده و به دنبال افزایش تعداد این دفاتر هستیم.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در اجرای طرح ساماندهی تپه اسلام آباد گفت: برای ساماندهی این بافت ساکنان نقش به سزایی دارند چون بیشتر واحدهای مسکونی این محدوده کوچک هستند و باید تجمیع شوند تا بتوان اقدامات اساسی برای ساماندهی آنها انجام داد.

ایلیات تصریح کرد: شهرداری تسهیلات ویژه‌ای در اختیار ساکنان بافت فرسوده تپه اسلام آباد قرار می‌دهد تا روند ساماندهی این محدوده با سرعت بیشتری پیش برود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج: باید از روش‌های مختلف ساکنان بافت‌های فرسوده شهر از جمله تپه اسلام آباد را به مشارکت در اجرای طرح ساماندهی ترغیب کنیم چون تا مشارکت آنها نباشد در این حوزه توفیق چندانی حاصل نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =