احمد خیری

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری سومین نشست روسای سازمان های مدیریت پسماند کشور در کرج خبر داد.

احمد خیری با اعلام اینکه این نشست روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (بیست و دوم و بیست و سوم خردادماه) در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود، انتقال تجربه و هماهنگی در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت پسماند را مهمترین هدف از برگزاری نشست فوق عنوان کرد.

خیری، با تصریح بر اینکه مدیریت پسماندها در همه کشور و به ویژه کرج به لحاظ شرایط خاص زیست محیطی و حجم زباله تولیدی از اهمیت بسزایی برخوردار است، مدیریت دانش و به اشتراک گذاری دستاوردهای مطالعاتی و تجربی کلانشهرها را موجب بهبود و ارتقای امور در این عرصه دانست.

وی، ادامه داد: از طریق تعامل با کلانشهرها قادر خواهیم بود موضوعات و موانع موجود را با وزارت کشور و سازمان محیط زیست مطرح کرده و به منظور رفع آنها کوشش نماییم.

این مسئول، تعداد کلانشهرهایی که برای حضور در نشست اعلام آمادگی کرده اند را ۱۵ کلانشهر ذکر کرد و گفت: به منظور ایجاد آشنایی روسای سازمان های مدیریت پسماند کشور با شهر کرج و کسب نظرات و دیدگاه های آنان در خصوص پسماندهای شهری، بازدید از مرکز حلقه دره و بخش های دیگری از شهر را در برنامه نشست قرار داده ایم.

حضور شرکت های دانش بنیان، تیم های استارت آپی و مخترعان حوزه های مرتبط با پسماند شهری در باشگاه میلاد شهرداری کرج و همزمان با برگزاری نشست، از بخش های جنبی این گردهمایی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =