احدرسولی

‌رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت فرسوده شورای شهر کرج از عملکرد پیمانکار پروژه قطار شهری کرج انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ‌پنجاه‌و یکمین کارگروه فنی و اجرایی پروژه خط ۲ قطار شهری کرج در حالی برگزار شد که احد رسولی؛ عضوِ ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان قطار شهری شهرداری از عقب افتادن حقوقِ کارگران و هم‌چنین عدم دریافتِ صورت‌ وضعیت تا به‌ امروز به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه کارگرهای قطار شهری چند ماه است حقوق نگرفته‌اند گفت: کارگری که زیر زمین در هوای آلوده و کثیف کار می‌کند اگر حقوق نگیرد و نتواند زندگی خود را بچرخاند چه‌طور انگیزه‌ی کار کردن خواهد داشت؟!

او در بخشی دیگری به این موضوع تاکید کرد که باید تمام انرژی و توان پیمانکاران روی خط F  تا K متمرکز شود اما متاسفانه چنین نیست.

این عضو شورا در این خصوص گفت: من به عنوان یکی از ناظران شورای اسلامی شهر کرج در این سازمان، از این پس رویه‌ام را تغییر خواهم داد. چرا که ما به دوستان اعتماد داشتیم اما تابه‌حال به نتیجه‌ی مورد نظر دست نیافته‌ایم.

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت فرسوده‌ی شورای شهر کرج ابراز ناراحتی کرد که شرکت سابیر در مهلت شش ماهه هیچ حرکت مثبتی انجام نداده است و این در حالی‌ست که شورای شهر کرج تمام تلاش خود را در جهت تسهیل‌گری و آماده‌کردن بسترهای لازم به ‌کار بسته است.

رسولی ادامه داد: من هم به مدیریت سازمان قطار شهری شهرداری کرج انتقاد دارم و هم به پیمانکار که نتوانسته‌اند هزینه‌های خود را با بودجه تطبیق دهند و لااقل حقوقِ این تعدادِ بالا از کارگران را به موقع پرداخت کنند.

وی خطاب به پیمانکاران ادامه داد: چرا از عملکرد خود دفاع نمی‌کنید؟ چرا برنامه‌ی زمان‌بندی و صورت‌وضعیت ارائه نمی‌دهید؟ چرا اطلاعات دقیق در اختیار ما قرار نمی‌دهید؟ اگر تا یک هفته‌ی دیگر این اطلاعات در اختیار ما قرار نگیرد کل مجموعه زیرِ سوال می‌رود. من با کسی عهدِ اخوت نبسته‌ام؛ اگر می‌خواهید در پروژه بمانید باید کار کنید اگر نه باید این پروژه را ترک کنید. ‌

در این جلسه محمد حسین خلیلی اردکانی؛ رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی کلانشهر کرج، محمد مسیبی؛ مشاور شهردار و رئیس اداره‌ی امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری کرج، علی‌اصغر صلواتی؛ رئیس سازمان قطارشهری شهرداری کرج و پیمانکاران و نمایندگان پروژه‌ی قطار شهری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =