پارکینگ طبقاتی مکانیزه شهرداری کرج افتتاح شد

آیین افتتاح و بهره برداری از پارکینگ طبقاتی مکانیزه شهر کرج با ظرفیت ۱۹۲ خودرو امروز چهارشنبه در محل پارکینگ، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج، در این مراسم با ایراد سخنانی، ضمن قدردانی از همه سازندگان مجموعه مذکور، احداث این پارکینگ را نتیجه پیگیری های مستمر شورای پنجم خواند.

مهدی حاجی قاسمی، افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی را نتیجه همین پیگیری ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به حجم خودروهای ورودی به کرج این کلانشهر به یک پارکینگ عمومی تبدیل شده است و توجه به این مقوله از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مسئول گفت: هم اکنون به ازای هر شهروند در شهر کرج یک دستگاه خودرو وجود دارد؛ اگر با همین روال ادامه بدهیم دیگر معابر شهر گنجایش خودروهای ورودی را نخواهد داشت.

حاجی قاسمی، با تاکید بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای کمک به توسعه حمل و نقل عمومی و احداث پارکینگ های عمومی، اضافه کرد: شورای شهر همه مناطق شهری را مکلف به احداث یک پارکینگ عمومی در محدوده خدماتی خود کرده است.

این پارکینگ که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرج و مدیران و مسئولان مدیریت شهری افتتاح شد، حاصل فعالیت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بوده و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بلوار بلال، جنب مهدیه کرج احداث شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =