پارکینگ طبقاتی مکانیزه شهرداری کرج افتتاح شد

شهردار کرج در مراسم افتتاح و بهره برداری از پارکینگ طبقاتی مکانیزه، ارزش این پروژه را با توجه به افزایش چندین برابری قیمت ها، بیش از ۱۰ برابر عنوان کرد و گفت: وجود این پارکینگ در هسته مرکزی شهر، بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی محدوده را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم دو رویکرد مترقی را مد نظر قرار داده است، اضافه کرد: حمل و نقل و محیط زیست مواردی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و شورای پنجم برای این دو مقوله اهمیت بسزایی قائل شده است.

کمالی زاده، تصویب یک هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته جاری از سوی شورای اسلامی شهر را به عنوان جلوه ای آشکار از این توجه و حساسیت شورا ذکر کرد و گفت: این جسارت در شورای پنجم بی نظیر است.

این مسئول، توسعه و همکاری بیش از پیش با بخش خصوصی را به عنوان رویکرد آتی مجموعه مدیریت شهری کرج برشمرد و اذعان داشت: با توجه به تحریم ها و رکود اقتصادی جاری، امکانات دولتی و شهرداری پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهر نیست و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می تواند راه نجاتی برای مجموعه به شمار آید.

وی، از برنامه ریزی برای ساخت پارکینگی در خیابان چهارم رجایی شهر خبر داد و ادامه داد: این پارکینگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.

 شهردار کرج، ساختمان مکمل شهرداری را نیز به عنوان یکی از ظرفیت های پارکینگ عمومی شهر ذکر کرد و گفت: این پارکینگ با ظرفیت ۳۲۵ دستگاه خودرو به زودی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =