وحیدی میادین 2

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه جمع آوری دکه های غیر مجاز از وظایف ذاتی مناطق شهرداری کرج است، افزود: این سازمان اقدام به جمع آوری ۸ دکه غیر مجاز در سطح شهر کرج کرده است.

عباس وحیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز در تشریح اقدامات انجام شده در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج به ارایه پیشنهادات، برنامه های آتی و در دست اقدام سازمان پرداخت و تاکید کرد: از جمله برنامه هایی که در دستور کار این سازمان قرار دارد؛ ایجاد دو بازارروز در مناطق ۷ و ۴ شهرداری کرج است که با پیگیری های به عمل آمده زمین‌ها جهت بهره  برداری بازار روزها به این سازمان تخصیص یافته است، همچنین پیش بینی احداث سردخانه به ظرفیت هزار تن بالای صفر و ۱۰۰ تن زیر صفر نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

این مسئول تاکید کرد: این سازمان در حوزه مالی اقدام به انعقاد قرارداد جهت ایجاد درآمد پایدار از طریق طرح جامع پرداخت الکترونیک PSP کرده است که این امر برای نخستین بار در استان البرز کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری جهت بازگشایی مجدد بازار روز صدف و راه اندازی طبقه دوم بازار روز ماهان و مذاکره با افراد و شرکت‌های مختلف جهت بهره برداری سریع‍‌تر از محل فوق با حمایت شهردار کرج از دیگر اقدامات این سازمان است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در ادامه به پیگیری جهت تخصیص زمین مناسب در چند نقطه شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص مقرر شده است در چند نقطه شهر با ابعاد (حدود ۵ هزار مترمربع) زمین جهت عرضه دام زنده اختصاص یابد که در این راستا نیز و هماهنگی با دستگاه‌هایی همچون جهادکشاورزی، دامپزشکی و سایر نهادهای مرتبط، برای نخستین بار در سطح کلانشهر کرج صورت پذیرفته است.

وی در بحث کیوسک‌های سطح شهر به پیگیری طراحی مربوط به یکسان سازی سازه کیوسک‌های سطح شهر و طرح موضوع در کمیته تثبیت شهرداری و بهره مندی از ظرفیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: در فاز اجرایی این طرح مقرر شد از ظرفیت پارک علم و فن آوری استان البرز و شرکت‌های دانش بنیان تحت نظر به عنوان سرمایه گذار استفاده شود.

وحیدی در خصوص انتقال صنوف مزاحم از سطح شهر نیز تاکید کرد: در این راستا می طلبد که بستر مناسب جهت انتقال صنوف مزاحم سطح شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج بوجود آید.

وی با اشاره به حساسیت موضوع در بحث میدان میوه و تره بار مرکزی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز پیگیری های لازم جهت تخصیص زمین مناسب به منظور انتقال و راه اندازی میدان بار مرکزی جدید و همچنین پیگیری های لازم را در خصوص احداث گیت‌های مکانیزه جهت اخذ بهای خدمات در ورودی میدان بزرگ میوه و تره بار مرکزی کرج برابر مصوبه شورای محترم اسلامی شهر کرج را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =