• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر: 71651
رضا بیات

رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: برخی از مهندس ناظرها اقدام به ارایه گزارشات غیرواقع در خصوص مراحل اجرای ساختمان می کنند.

رضا بیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به تاکیدات احمدی پرگو؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از این پس ساختمان های در حال احداث به شکل محسوس و غیرمحسوس کنترل می شوند.

وی تاکید کرد: همچنین ساز و کار احداث بنا، استحکام ساختمان، کنترل صلاحیت ها و  نوع ساخت و سازها با دقت بیشتری بررسی خواهد شد.

بیات افزود: برخی از مهندس ناظرها اقدام به ارایه گزارشات غیرواقع در خصوص مراحل اجرای ساختمان می کنند، به طور مثال ساختمان در حال اجرای طبقه اول است اما گزارشات ارایه شده اتمام طبقات فوقانی را اشاره دارد که برابر تبصره ۷ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها و مواد قانونی ۹۰ و ۹۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از سوی شهرداری؛ ناظر متخلف در سریعترین زمان به شورای انتظامی نظام مهندسی معرفی خواهد شد. 

 رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج یادآور شد: با هماهنگی های انجام گرفته با مدیرکل امور شهرسازی و مسئول امور مهندسین ناظر شهرداری کرج تیمی متشکل از نمایندگان مسکن و شهرسازی، دفتر فنی استانداری البرز و حوزه فنی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج طی روزهای آتی به صورت مداوم از بناهای در حال احداث بازدید و کنترل لازم صورت خواهد گرفت.

آمادگی شهرداری کرج برای برقراری ارتباط بین سیستمی با دستگاه های استان

وی با بیان این که حوزه معاونت شهرسازی و معماری با کنار هم قرار دادن واحدهای درآمد، شهرسازی، نوسازی نسبت به پاسخ استعلام های آنی و پایان کار واحدهای مسکونی پکیجی در قالب میز خدمت به وجود آورده است، گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

به گفته وی؛ ایجاد میز خدمت در کنار واحدهای دیگر به نتایج بهتری منجر خواهد شد.

بیات ادامه داد: منطقه ۶ شهرداری کرج با کنار هم قرار دادن واحدهای بایگانی، اتوماسیون و پیگیری در کنار میز خدمت، شکل بهتری به این فرآیند داده که امیدوارم در سایر مناطق این روند به صورت کامل اجرایی شود. 

رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ادامه داد: شهرداری کرج این آمادگی را دارد که با شرکت های خدماتی استان مثل آب، برق، گاز و ... ارتباط بین سرویسی ایجاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =