• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر: 71653
احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای عملیات خط کشی بلوار شهدای اصناف گلدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون اجرای عملیات خط کشی محوری معابر، اظهار کرد: عملیات خط کشی بلوار شهدای اصناف "گلدشت" به طول ۶ هزار و ۸۰۰ متر ممتد و ۶ هزار و ۸۰۰ متر منقطع اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه خط کشی محوری خیابان شهید بهشتی حد فاصل میدان سپاه تا خیابان انقلاب (به صورت ممتد و منقطع) به ترتیب به طول۲هزار و ۴۵۰ متر و ۹۰۰ متر اجرا شده ، بیان کرد: عملیات خط کشی به صورت منقطع در بلوار شهید مطهری نیز انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش ایمنی و نظم بخشی به ترافیک شهری از جمله مهم ترین مزایای اجرای عملیات خط کشی محوری معابر درون شهری است، افزود: تمامی اقدامات پیرامون این امر با رعایت استاندارد معابر شهری و با نظارت کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری صورت می گیرد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، خظ کشی کعابر بهبود و افزایش ضریب ایمنی عبور عابرین پیاده همچنین کاهش حوادث رانندگی و رضایت‌مندی شهروندان را به همراه دارد.

احمدی نژاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نصب تجهیزات در ابتدای بلوار هوشیار و کمربندی گلستان حدفاصل سه راه دانش تا خیابان ۲۱۴، گفت: ۱۲۰ گل میخ در بلوار هوشیار و هزار و ۴۰۰ گل میخ به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر در کمربندی گلستان محدوده مذکور نصب شده است.

گفتنی است گل میخ به عنوان تجهیزات ایمنی ترافیک در سطح خیابان جهت تعیین مرز معبر و محدوده رانندگی نصب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =