محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج بر ضرورت رفع مشکل کمبود سطل زباله در برخی مناطق شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: در بلوار شهید ناصربخت درخت های مفید و مهم از نظر زیست محیطی قرار دارند که در حال خشک شدن هستند و باید نسبت به نگهداری از این درختان اقدام شود.

این عضو شورا با اشاره به طرح افتتاح یک پارک در هر ماه، گفت: مقرر شده بود در هر ماه یک پارک در کرج افتتاح شود که این موضوع در ماه های پایانی سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و اجرایی شد اما در سال جدید شاهد تحقق آن نبودیم.

وی اضافه کرد: شاید کار اجرایی برخی پارک ها به اتمام رسیده ولی مردم لذت بهره برداری رسمی از این پارک‌ها را نچشیده اند و ضروری است به این امر توجه شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به گزارش ماهانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: این سامانه گزارش هایی به صورت ماهانه در خصوص نیاز شهروندان به مناطق می دهد که در حال حاضر اولویت منطقه ۶ آسفالت و سطل زباله، اولویت منطقه ۱۲ حیوانات و آبگرفتگی، اولویت منطقه ۴ درخت و پارک، اولویت منطقه ۵ سد معبر و اولویت منطقه ۵ نظافت شهری است.

وی با بیان اینکه معضل نبود سطل زباله در مناطق باید رفع شود، عنوان کرد: در برخی مناطق سطل زباله وجود ندارد و در برخی مناطق سطل زباله ها مناسب نیست که باید به این مورد به صورت جدی رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =