زین العابدینی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: رفع مشکل سد معبر با در نظرگرفتن مسائل و فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های مجموعه خدمات شهری در سال جاری است.

محمد رضا زین العابدینی در گفت‌ وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: مدیریت پسماند به یکی از مهمترین دغدغه شهروندان و مدیران شهری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان از انباشت پسماندهای عادی اعم از نخاله‌های ساختمانی و ... در گوشه و کنار شهر گلایه دارند و از مدیریت شهری انتظار دارند شرایط موجود را ساماندهی کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: حوزه خدمات شهری امسال مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز شهری را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌های ویژه ای در این خصوص در دستور اجرا دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: علاوه براین، رفع مشکل سد معبر با در نظرگرفتن مسائل و فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های مجموعه خدمات شهری در سال جاری است.

وی در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اول سال توضیح داد: این بارش‌ها باعث رشد حجم انبوهی از علف و گیاهان در گوشه و کنار شهر شده که این گیاهان با رسیدن فصل گرما خشک شده اند.

وی ابراز کرد: طی دو ماه گذشته در چند لکه از شهر شاهد آتش سوزی این گیاهان بودیم که با عملکرد سریع نیروهای آتش نشانی این حوادث خساراتی در پی نداشت.

زین العابدینی تاکید کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری کرج با استفاده از امکانات موجود به دنبال توسعه فضای سبز شهری است تا شهروندان بتوانند در فضایی شاداب و سالم زندگی کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در بحث آبیاری فضای سبز به دنبال استفاده از روش‌های آبیاری نوین هستیم تا در شرایط کم آبی کنونی در مصرف آب صرفه جویی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =