رسول  خسروزاده مدیر کل بازرسی

مدیر کل بازرسی شهرداری کرج آمار تماس های مردمی با سامانه ۱۳۷ مرتبط با منطقه ۹ را ۱۰۳۷ تماس طی مدت گذشته از سال ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رسول خسروزاده، اظهار کرد: تعداد تماس ها در مدت مشابه سال قبل ۱۰۷۷ فقره بوده است.

وی، علت بالا بودن تماس ها در سال گذشته را به دلیل بارش برف در بهار سال گذشته و بخصوص افزایش آسیب به درختان عنوان کرد.

خسروزاده ادامه داد: بنابراین موضوعات پرتماس منطقه ۹ در سه ماهه نخست سال ۹۸ به ترتیب: درخت،سد معبر و ساخت و ساز غیرمجاز بوده است. این در حالی است که موضوعات مذکور در مدت مشابه سال جاری به صورت: سد معبر، آسفالت و درخت تغییر کرده است.

به گفته این مسئول، موضوعاتی چون نظافت و رفت و روب منطقه، برف روبی و جمع آوری ضایعات در سال گذشته و موضوعاتی چون: نظافت، لایروبی انهار و رسیدگی به درختان در سال جاری به عنوان بهترین عملکرد منطقه ۹ در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

خسروزاده، ادامه داد: منطقه ۹ در مجموع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷ طی سه ماهه نخست سال گذشته رتبه چهارم را به دست آورد.

وی افزود: با بهبود عملکرد منطقه در این زمینه در سه ماهه طی شده از سال جاری شاهد دو پله صعود منطقه در این عملکرد بوده ایم. بر این اساس منطقه ۹ در مدت مذکور رتبه دوم پاسخگویی به تماس های مردمی را به دست آورده است.

مدیر کل بازرسی شهرداری کرج مدیر این منطقه را به عنوان یکی از خوش برخوردترین مدیران با شهروندان ذکر کرد، یادآور شد: طبق بررسی های به عمل آمده آرش یگانی از جمله مدیرانی است که بیشترین تعامل و ارتباط را با شهروندان داشته و توانسته است در این زمینه نمره خوبی را از اداره کل بازرسی دریافت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =