بهشت سکینه

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی مرکز خدماتی بهشت (هایپر مارکت بهشت) به عنوان اولین پروژه ی مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی به صورت (B.O.L.T) با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری با بیان این مطلب افزود: این پروژه هم سو با سیاست های شورای شهر کرج و مدیریت شهری در خصوص تکریم ارباب رجوع وارد فاز اجرایی شده است.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین و تسهیل در تامین نیازمندی های زائرین، احداث این مجموعه خدماتی در دستور کار قرار گرفت و به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج معرفی شد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: این پروژه به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع شامل فروشگاه مواد غذایی، نمایشگاه و فروشگاه سنگ مزار، گل، شیرینی و ملزومات برگزاری مراسم های ترحیم جهت ارایه خدمات به صورت متمرکز به مراجعین و زائرین اهل قبور است که پس از نیازسنجی اولیه بر اساس ویژگی های پروژه و بعد از گذراندن مراحل و تشریفات قانونی، انتخاب سرمایه گذار و عقد قرارداد، به عنوان اولین پروژه مشارکتی با این سازمان وارد مرحله اجرایی شد.

عسگری ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی با تعریف پروژه های برد _ برد و بر اساس قوانین و مقررات مشوق خوبی برای دیگر سرمایه گذران و ورود آنها به پروژه های خدماتی و عمرانی است که نهایتا به ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری کرج منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه مرکز خدماتی بهشت (هایپر بهشت) پس از عقد قرارداد و تحویل زمین از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است که با نظارت اجرایی سازمان مدیریت آرامستان ها دارای پیشرفت مطلوبی است و طبق زمان بندی ارائه شده پیش بینی می شود این پروژه ظرف شش ماه آینده وارد مدار خدمت رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =