مجید کولیوند

مسول اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از ارزیابی شاخص عملکرد مناطق ۱۰ گانه در پاسخگویی به این سامانه در حوزه های مختلف، طی دو ماه اول سال خبر داد.

مجید کولیوند در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: طبق این ارزیابی در عملکرد کلی، مناطق ۴، ۹، ۸ و ۱ به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شهروندان کسب کردند.

وی در تشریح ارزیابی عملکرد مناطق در رسیدگی به مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری گفت: در این حوزه منطقه ۴ رتبه اول، منطقه ۹ رتبه دوم، منطقه ۷ رتبه سوم و منطقه ۲ رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

این مسئول در ادامه، مناطق ۷، ۸، ۹ و ۱۱ را مناطق برتر در پاسخگویی به درخواست شهروندان در حوزه کنترل نظارت اعلام کرد و افزود: این ارزیابی عملکرد نیز مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری است.

مسئول اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ رتبه مناطق در ارزیابی حوزه پارکها و فضای سبز را اعلام کرد و گفت: در این حوزه مناطق ۷، ۴، ۹ و ۲ به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.

کولیوند اضافه کرد: همچنین مناطق ۱، ۱۲، ۵ و ۴ موفق به کسب رتبه های اول تا چهارم در حوزه رسیدگی به مطالبات شهروندان در بخش فنی عمرانی شدند.

وی در پایان به ارزیابی عملکرد مناطق ۱۰ گانه در حوزه زیباسازی اشاره کرد و  افزود: در این حوزه منطقه ۴ رتبه اول، منطقه ۷ رتبه دوم، منطقه ۸ رتبه سوم و منطقه ۱۲ رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =