پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص مشکلات فضای سبز محله خود سامانه ۱۰۰۰۱۱۴۷ را فراموش نکنند.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری توجه خاصی به شرایط درختان و فضای سبز معابر و محلات شهر دارد و با سرکشی‌های مداوم وضعیت آنها را بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: بدون شک هر چقدر فضای سبز شهری شاداب و با نشاط داشته باشیم، شهروندان انگیزه و علاقه بیشتری برای حضور در شهر و پیاده روی دارند که این امر باعث کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین و در نهایت افزایش کیفیت هوا می‌شود.

این مسئول با اشاره به نظارت مستمر بر وضعیت فضای سبز شهری توضیح داد: نیروهای این سازمان در کنار توسعه فضای سبز، به طور مستمر نسبت به سم پاشی، آبیاری، آفت کشی؛ هرس، کوددهی و ... درختان موجود شهر اقدام می‌کنند تا کرج فضای سبز با نشاطی داشته باشد.

وی توضیح داد: هر چند مسئولیت حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری به عهده این سازمان است ولی شهروندان نیز در این خصوص نباید بی تفاوت باشند و در صورت مشاهده مشکل مثل آفت زدگی، شکستگی شاخه، بی آبی و ... موارد را با سامانه ۱۰۰۰۱۱۴۷ در میان بگذارند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با اطلاع رسانی دقیق شهروندان در خصوص مشکلات فضای سبز مناطق مختلف، با سرعت بیشتری به سمت داشتن شهری سبز و زیبا گام برمی‌داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =