وحیدی

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت که شهرداری این کلانشهر با انجام امانی تعدادی از پروژه ها می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی اظهار کرد: در بازدیدی که از سازمان مدیریت پسماند صورت گرفت، گزارشی از وضعیت ماشین آلات نیازمند تعمیر این مجموعه ارایه شد که در صورت تخصیص اعتبار برای تعمیر آنها می توان میلیاردها تومان در هزینه ها صرفه جویی کرد و بخشی از پروژه ها را توسط این تجهیزات به ثمر نشاند.

وی افزود: همچنین عنوان شد که به ۱۰ نفر نیرو برای هدایت بابکت ها نیاز است و سازمان عمران نیز خواستار بکارگیری ۲۰ نیروی کارگری برای توسعه ظرفیت های امانی است که به نظر می رسد با ساماندهی نیروهای قراردادی، می شود بخشی از نیروهای مازاد را به این سمت هدایت کرد؛ چرا که اراده شورای پنجم کرج عدم بکارگیری نیروی جدید است.

این مسئول ادامه داد: انجام کارهای امانی پروژه های عمرانی را با قیمتی به مراتب کمتر به ثمر می نشاند و در شرایط کنونی که رکود اقتصادی و درآمدی دامنگیر مدیریت شهری شده، باید از تمام ظرفیت ها برای ارتقای بهره وری و رشد کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان بهره جست. یکی از راهکارهای تحقق این مهم ساماندهی منابع انسانی است که در کمیسیون تحول اداری به آن رسیدگی می شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه آموزش ۱۱ هزار نفر از پرسنل مدیریت شهری این کلانشهر باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: با توانمندسازی نیروها و ارایه آموزش های لازم به آن‌ها، ضمن اینکه بهره وری ارتقا می یابد، همچنین بستر شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد سازمان نیز مهیا می شود.

وحیدی گفت: امیدواریم برگزاری دوره های آموزشیِ موثر با جدیت بیشتری دنبال شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =