• ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
  • کد خبر: 71766
معاون برنامه ریزی/آقای ناصر بخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، گفت: یکی از مهمترین ردیف های اعتباری منطقه ۱۱ به تملک سینما هجرت و انتقال آن به محل جدید اختصاص دارد.

احمد ناصربخت در نهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه ۱۱ برگزار شد، اعتبارات عمرانی منطقه را بیش از ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی، به یکی از مهمترین ردیف های عمرانی این منطقه یعنی تملک و انتقال سینما هجرت اشاره کرد و افزود: همچنین تملک املاک مجاور این سینما به منظور اجرای طرح های پیش بینی شده در اولویت های مجموعه قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج ادامه داد: در مجموع اعتبارات عمرانی منطقه ۱۱ برای اجرای ۲۶ پروژه در نظر گرفته شده که رقم مذکور یک و نیم درصد از بودجه عمرانی کل شهرداری کرج در سال جاری است.

این مسئول افزود: ۳۹ درصد این اعتبارات به صورت نقدی و مابقی غیرنقدی است.

به گفته وی، این ۲۶ پروژه شامل ۱۶ پروژه مستمر نگه داشت، هفت پروژه نیمه تمام و سه پروژه جدید بوده که تعریض خط ۴ حصار و دیوارکشی دانشکده آتش نشانی بخش های دیگری از آن می باشد.

معاون شهردار کرج با تاکید بر اهمیت جذب درآمدهای پیش بینی شده، به جذب ۶۳ درصدی بودجه توسط منطقه ۱۱ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگرچه رقم مذکور متناسب با بودجه پیش بینی شده نیست اما تلاش منطقه برای تحقق این میزان اعتبارات قابل قبول است.

این مسئول، اهمیت ارتقای شاخص های درآمد پایدار در مناطق را نیز مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در سال جاری با کاهش شاخص کدهای پایدار درآمدی در منطقه ۱۱ روبرو بوده ایم که انتظار داریم مناطق برای جذب درآمدهای پایدار تلاش بیشتر و جدی تری انجام دهند.

دبیر این سلسله نشست ها در بخش دیگری از گفته های خود به مطالبات شهرداری منطقه از شهروندان اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۲۷۶ فقره پرونده شهرسازی در منطقه ۱۱ در جریان است که مجموع ارقام این پرونده ها معادل ۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

این مسئول، اضافه کرد: همچنین ۱۲۸ فقره چک برگشتی در منطقه وجود دارد که ضروری است مسئولان امر پیگیری های لازم در این خصوص را صورت دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =