علی سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج با ابراز نگرانی از کاهش درآمدهای پایدار منطقه ۱۱ در سه ماهه نخست سال جاری، گفت: این موضوع باید آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم این مطلب را در جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ ذکر کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج بیان کرد: کسب درآمدهای نوسازی منطقه در فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته ۳۱۷ درصد بوده که این رقم در اردیبهشت ماه به ۳۴ درصد کاهش یافته و خردادماه به ۴۵ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین جذب عوارض صنفی منطقه ۱۱ در فروردین ماه امسال ۵۲ درصد بوده که در فروردین ماه به ۵۷ درصد و در خردادماه به ۳۶ درصد رسیده است. بر این اساس رتبه منطقه از نهم در فروردین ماه به رتبه دهم در دو ماه اردیبهشت و خرداد تنزل داشته است.

این مسئول تاکید کرد: ضروری است علت این نزول درآمد بخصوص با توجه به اهمیت درآمدهای پایدار در منطقه، مورد پایش و بررسی قرار گیرد و در صورت وجود مشکل، نسبت به اصلاح و رفع آن کوشیده شود.

سلطانی مقدم در عین حال افزود: این منطقه به ترتیب در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری در حوزه نقد و تهاتر ۷۷ درصد، ۸۰ درصد و ۸۳ درصد از بودجه پیش بینی شده را جذب کرده که رقم قابل قبولی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =