• ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر: 71768
عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان شهری باید در ارایه خدمات به شهروندان کوشا باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر کرج ضمن یادآوری روز اصناف، اظهار کرد: بیش از ۸۰ هزار اصناف داریم که به شهروندان ارایه خدمت می کنند.

وی افزود: روز اصناف را به اصناف و گروه هایی که این صنف را مدیریت می کنند، تبریک می گویم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه؛ این هفته را به تلاش گران عرصه حقوقی و قضاوت تبریک گفت و سالروز شهادت شهید بهشتی را نیز گرامی داشت.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود به نطق پیش از دستور برخی اعضا نسبت به دیگر دستگاه ها در خصوص مطالبه شهروندان و موضع گیری بعضی از این دستگاه ها اشاره کرد.

این عضو شورا افزود: بر اساس قانون شوراها، شورا می تواند از نهادهایی که در حوزه شهری ارائه خدمت می کنند، درخواست ارایه برنامه اجرایی و اظهار نظر در خصوص این برنامه کند.

وی اضافه کرد: با صحبت هایی که با استاندار البرز داشتم، شورا در این خصوص مورد حمایت استانداری است و همه نهادها و مجموعه های خدمت رسان باید خود را نسبت به مطالبات مردم پاسخگو بدانند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: مشکلات مردم از سوی اعضا مطرح می شود و مسئولین باید پاسخگو باشند، این مطالبه به حقی است که در حوزه کار برای مردم صورت می گیرد و همه باید تلاش کنند در راستای تحقق این مهم هم افزایی لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =