• ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر: 71772
احمدی پرگو

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از انجام مطالعه ای ویژه بر روی باغات کلاک به منظور حفظ و جلوگیری از ساخت و ساز در آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، احدالله احمدی پرگو با بیان این مطلب اظهار کرد: وجود بافت های فرسوده و ساخت و ساز در باغات به عنوان دو معضل اساسی حوزه شهرسازی در منطقه ۱۱ قابل توجه است.

احمدی پرگو؛ ساخت و ساز درون باغات را یکی از تخلفات و آسیب های زیست محیطی برشمرد و افزود: مقرر کرده ایم در سال جاری با مطالعه و شناخت تمامی باغات محدوده کلاک، از ساخت و ساز در آنها جلوگیری کرده و به حفظ باغات و نگهداری از فضای سبز این منطقه به عنوان یک میراث و پوشش گیاهی حیاتی در شهر، کمک کنیم.

وی، همچنین به قرارگیری محدوده حصار در طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و ادامه داد: می توانیم برای بازآفرینی و بهسازی این منطقه در قالب طرح نوسازی شهری از اعتبارات دولتی استفاده کنیم.

احمدی پرگو، مساحت محله حصار را ۳۵ هکتار عنوان کرد و بیان داشت: این محله با صورتجلسه به شهرداری تحویل داده شده است و دارای سند نیست. از این نظر ضروری است مراحل اداری دریافت سند از سوی شهرداری، پیگیری و تسریع شود.

معاون شهردار کرج اضافه کرد: به محض انتقال سند، امکان صدور جواز ساخت و افزایش درآمدهای پایدار برای منطقه به وجود خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =