رسول خسرو زاده

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج گفت: موضوع: جمع آوری حیوانات ولگرد، شایع ترین موضوع تماس های شهروندان منطقه ۱۱ با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج در سال جاری بوده که این آمار اهمیت برخورد با حیوانات ولگرد و رسیدگی به این موضوع را گوشزد می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری کرج، رسول خسروزاده با ارایه گزارشی از تماس های مردمی منطقه ۱۱ با سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: حجم زیادی از درخواست های شهروندان این منطقه به برخورد با سگ های ولگرد اختصاص دارد که لازم است مدیریت منطقه نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

وی، مجموع کل تماس های شهروندان با سامانه در فصل بهار ۹۸ را یک هزار و ۲۵۰ تماس ذکر کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶۵ مورد افزایش را نشان می دهد.

به گفته خسروزاده، موضوعات پرتماس سامانه در فصل بهار سال ۹۷ به ترتیب شامل رسیدگی به درختان، وضعیت آسفالت و درخواست جمع آوری حیوانات ولگرد بوده که در سال ۹۸ این موضوعات به شکل برخورد با سگ های ولگرد، رسیدگی به وضعیت آسفالت و درختان، تغییر کرده است.

مدیر کل بازرسی، بهترین عملکرد منطقه ۱۱ برای رسیدگی به موضوعات سامانه ۱۳۷ را در بهار سال گذشته مربوط به لایروبی، نظافت و رفت و روب و رفع مشکلات مربوط به بارش برف عنوان کرد و ادامه داد: بهترین عملکرد بهار سال جاری منطقه شامل رنگ آمیزی و شست و شو، نظافت و کاهش ساخت و ساز غیرمجاز می شود.

این مسئول، رتبه های کلی منطقه ۱۱ در بهار سال گذشته و امسال را به ترتیب دهم و نهم ذکر کرد و افزود: این رتبه ها چندان درخشان نیستند و لازم است منطقه برای اصلاح موضوع، همت و تلاش مضاعفی به کار گیرد.

خسروزاده، توجه و حساسیت مدیر منطقه به سامانه ۱۳۷ و رسیدگی به درخواست های شهروندان را مهمترین موضوعی دانست که می تواند به رشد منطقه و ارتقای شاخص های مربوطه بیانجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =