شورا

با رای اکثریت اعضا شورای شهر کرج افزایش اعتبار خرید تجهیزات برای سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شورای شهر با لایحه جابه جایی ردیف بودجه سازمان آتش نشانی و خرید لوازم آتش نشانی با توجه به نوسانات ارزی و تورم حاکم در بازار موافقت کرد.

در این لایحه آمده شهرداری در نظر دارد نسبت به حذف نقدی بعضی از ردیف های اعتباری سازمان آتش نشانی مبادرت و نسبت به افزایش نقدی برخی دیگر از ردیف ها برای خرید تجهیزات اقدام کند.

تجهیز ماشین آلات آتش‌نشانی متناسب با نیاز هر منطقه

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج در صد و چهل و نهمین جلسه رسمی در صحن علنی با اشاره به تصویب جابجایی ردیف بودجه سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به اینکه موضوع خرید لوازم آتش نشانی در بودجه امسال پیش بینی شده امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی در زمینه خرید تجهیزات و همچنین در زمینه آموزشی انجام دهیم.

حسین محمدی بر توسعه و تجهیز ماشین آلات آتش‌نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن تاکید کرد و افزود: سازمان آتش‌نشانی همیشه و در همه حال آماده ارایه خدمات به شهروندان در حوادث، حریق و... است.

به گفته وی؛ ایمنی شهر و شهروندان از اهمیت بسیار بالایی برای این سازمان برخوردار است و هر فردی در حوزه ماموریتی خود به صورت شبانه روز در تلاش است که کارها و اقدامات به نحو مطلوب صورت گیرد.

آتش‌نشانی شغل نیست، عشق است

رییس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج با اشاره به تجهیز امکانات این سازمان به ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، افزود: با خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی و  استانداردسازی آن ها، به دنبال ارتقا سطح ایمنی شهر هستیم.

فریده بزنی بیرانوند یادآور شد: آتش‌نشانی از مجموعه‌های پرزحمت و پردغدغه ی مجموعه مدیریت شهری است. معتقدم آتش نشانی شغل نیست، بلکه عشقِ به خدمت و کمک به همنوعان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =