احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با ایجاد زیرساخت شبکه فیبر نوری، معابر و خیابان‌های منطقه ۱۲ به دوربین‌های کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه۱۲ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ساکنان مناطقی که به حاشیه شهرها نزدیک هستند، سرعت بالای خودروها و تردد ماشین‌های سنگین است.

وی ادامه داد: نقاط حادثه خیز منطقه ۱۲ شناسایی شده و به دنبال اجرای طرح اصلاح هندسی در نقاط پرخطر این منطقه هستیم تا با افزایش ایمنی عابرین و رانندگان، شاهد کاهش حوادث پرخطر باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیگیری برای تجهیز این منطقه به دوربین‌های کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: منطقه ۱۲ شهرداری کرج به زیرساخت فیبر نوری مجهز نیست و در صورتی که این شبکه ایجاد شود، دوربین‌های کنترل ترافیک در معابر و خیابان‌های این منطقه نصب خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج همچنین به ضرورت ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین در کرج اشاره کرد و افزود: کرج پارکینگ خودروهای سنگین ندارد و همین امر مشکلاتی را برای رانندگان این خودروها و شهروندان ایجاد کرده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: فضای خالی مناسبی در کنار زندان قزلحصار وجود دارد که با تعامل و هماهنگی با مدیرکل زندان‌های استان البرز می‌توان اقدامات لازم برای ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین در این محدوده را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =