زین العابدینی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در منطقه ۱۲ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه۱۲ برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۲ در کنار منطقه ای واقع شده که در حوزه سرانه فضای سبز وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: بافت خاک و وضعیت زمین خالی در منطقه ۱۲ قابل مقایسه با منطقه ۴ نیست به همین دلیل نباید این دو منطقه را در حوزه فضای سبز با هم مقایسه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر دو  پارک ۸.۵ و ۲.۵ هکتاری در منطقه ۱۲ در حال ساخت است که یکی از آنها ظرف چند روز آینده تکمیل می‌شود و با بهره برداری از آن مردم می توانند از این مجموعه برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند.

این مسئول در ادامه به بخشی از مشکلات ساکنان منطقه ۱۲ اشاره کرد و گفت: بوی بد مرکز دفن زباله حلقه دره و مشکلات زیست محیطی ای که ایجاد کرده یکی از دغدغه های اصلی ساکنان این منطقه است.

زین العابدینی توضیح داد: باید با طرح‌هایی مثل مدیریت و بازچرخانی شیرابه، یک بار برای همیشه اقدامی اساسی در این مجموعه جهت مدیریت پسماند انجام داد و از این طریق بخشی از دغدغه ساکنان را مرتفع کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه وجود سگ‌های بلاصاحب یکی دیگر از دغدغه های ساکنان این منطقه است، گفت: با توجه به اینکه زمین خالی و محیط باز در این منطقه زیاد است، شاهد عبور و مرور سگ‌های ولگرد در برخی معابر و خیابان‌های این منطقه هستیم که امید است با اجرای طرح‌های  موثر این حیوانات ساماندهی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =