• ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
  • کد خبر: 71790
رسول  خسروزاده مدیر کل بازرسی

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج گفت: ساخت و ساز غیر مجاز معضل جدی منطقه ۱۲ است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رسول خسرو زاده در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه۱۲ برگزار شد، اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال بیشترین تماس‌های ساکنان منطقه ۱۲ با سامانه ۱۳۷ در خصوص تردد حیوانات مزاحم، وضعیت آسفالت و درختان معابر و خیابان‌ها بوده است.

وی با اشاره به رتبه این منطقه در حوزه های مختلف افزود: منطقه ۱۲ در سه ماهه اول امسال در حوزه حمل و نقل و ترافیک در رتبه ششم، در حوزه فنی و عمرانی در رتبه دوم و در حوزه زیباسازی ، آسفالت و نظافت در رتبه سوم در بین سایر مناطق شهرداری قرار گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه توضیح داد: ساخت و ساز غیر مجاز یکی از جدی ترین معضلات این منطقه است که باید با سازوکار مناسب از افزایش واحدهای مسکونی ای که یک شبه و بدون رعایت استاندارد و مسائل ایمنی ساخته می شوند، جلوگیری کرد.

خسروزاده گفت: بدون شک فرهنگسازی در این حوزه و برخورد قانونی با عاملان ساخت و سازهای غیرمجاز نقش به سزایی در کاهش واحدهای مسکونی‌ای که در حوادث کمترین مقاومتی ندارند و باعث زشتی چهره شهر می‌شوند، خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =