مجتبی اسکندری

سرپرست منطقه ١١ شهرداری کرج گفت: رویکرد ما در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز، اقدام پیشگیرانه است.

مجتبی اسکندری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه تدابیر جدی برای برخورد با ساخت‌ و ساز غیر مجاز در منطقه ١۱ در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نباید به هیچ فردی این اجازه را داد که ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهد یا سودجویان شرایط را جوری ببینند که روی به بی قانونی بیاورند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی و همراهی دستگاه قضایی و انتظامی برای اجرای طرح مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز افزود: رویکرد ما در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز، اقدام پیشگیرانه است. بازرسان پلیس ساختمان موظفند هر جا مصالح ساختمانی مشاهده کردند، مجاز بودن ساخت و ساز را بررسی کنند و در صورت غیر قانونی بودن نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

سرپرست منطقه ١١ شهرداری کرج ادامه داد: باید با فرهنگ سازی از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرده و با اقدامات پیشگیرانه، مانع افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز شویم.

به گفته اسکندری، با راه اندازی ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه نسبت به گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه شده اما نمی‌توان گفت که متوقف شده است.

وی بیان کرد: تدابیر جدی برای برخورد با این موضوع اتخاذ شده و امید است به جایی برسیم که این ساخت وسازها به حداقل رسیده و متوقف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =