رحیم خستو- رییس کمیسیون هنر وارتباطات وسخنگوی شورا

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: برای جلوگیری از وقوع سیلاب، ۲۰۰ حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف شهر احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در حاشیه صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: این جلسه چند مصوبه و لایحه در پی داشت که یکی از آنها تعریض و تکمیل خیابانی است که به نوعی کنارگذر کرج محسوب شده و از خط چهار حصار تا تونل بیلقان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش بینی می‌شود، تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کرده و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.

وی افزود: حفر۲۰۰ حلقه چاه در مناطق مختلف شهر از دیگر لوایحی بود که در جلسه امروز مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی توضیح داد: با حفر این چاه‌ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا روان آب جاری می‌شود، امکان ذخیره آب‌های سطی فراهم و از این طریق در منابع آبی شهر صرفه جویی زیادی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لایحه افزایش قیمت خدمات سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و ... لایحه ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات در جلسه امروز مطرح شد که طبق آن بنا شده قیمت قبور جاری ۲۲ هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند بیشتر افزایش یابد.

خستو با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) در آستانه تکمیل است، افزود: دراین راستا آرمستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

این مسئول از توسعه معابر تپه مرادآب به عنوان یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز نام برد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب یکی از اولویت‌های شورای پنجم است و امسال برای این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و ... و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =