غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار همکاری اعضای شورا جهت تصویب تفریغ بودجه سال ۹۶ و ۹۷ شهرداری این کلانشهر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی کلیشمی گفت: مکاتبه ای به دفتر اعضای شورا در خصوص گزارش تکمیل شده تفریغ بودجه ۹۶ شهرداری ارسال شده مبنی بر آنکه دیدگاه ها، نقطه نظرات و ابهامات خود را تا تاریخ پانزدهم ماه جاری به صورت مکتوب ارائه کنند تا در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: نظارت بر نحوه هزینه کرد بودجه از مهمترین وظایف نظارتی اعضای شورای شهر است که حتی به مراتب از بازدیدهای چند ساعته از پروژه های عمرانی سطح شهر اهمیت بیشتری دارد، در هر حال شهرداری در قالب بودجه مصوب بیش از هزار میلیارد تومان هزینه کرد داشته که بررسی آن بر عهده ما قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: همکاران محترم چنانچه به گزارش تکمیل شده تفریغ بودجه ۹۶ شهرداری کرج که به دفاتر آنها ارسال شده، دیدگاه یا نقدی دارند، آن را تا تاریخ پانزدهم تیر ماه جاری به صورت مکتوب ارائه کنند تا پس از آن بررسی و تصویب تفریغ بودجه ۹۷ در دستور کار قرار گیرد. در این راستا بررسی بودجه ۹۶ و ۹۷ شهرداری و مطالعه محل های هزینه کرد ضرورت دارد تا نقاط ضعف و قوت احصاء شود.

مهدوی کلیشمی در پایان از روسای کمیته های سه گانه کمیسیون تلفیق تقاضا کرد روند برگزاری جلسات را آغاز کنند تا پیش نویس گزارش تفریغ بودجه ۹۷ شهرداری کرج نیز آماده شود و پس از بررسی توسط کلیه اعضاء، به تصویب شورای اسلامی شهر برسد.

وی از تصویب تفریغ بودجه دو سال قبل شهرداری به عنوان مهمترین دستور شورا یاد کرد و خواستار توجه مضاعف اعضاء به این مهم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =