حمیدرضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: آرامستان جامع استان البرز تا پایان تیرماه سال‌جاری وارد مدار خدمت‌رسانی می شود.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: این پروژه در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و فاز اول آن تا اواخر تیرماه سال جاری وارد مدار خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز اول پروژه آرامستان جامع استان البرز (بهشت علی علیه السلام) به مساحت حدود ۶۶ هکتار دارای امکانات اولیه شامل آبخوری، سرویس بهداشتی، ساختمان موقت پذیرش و... است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن در مراحل پایانی قرار دارد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود طراحی قطعه شهدا را از دیگر ویژگی های این پروژه خواند و گفت: طراحی قطعه شهدای آرامستان جامع البرز شامل امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه اجتماعات، زمین بازی کودکان، صحن، آرامگاه ها، بخش خدماتی و... نیز در این پروژه انجام شده است که در حال حاضر عملیات اجرایی مقبره شهید گمنام در این قطعه در مراحل پایانی قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: انجام شش هزار و ۵۰۰ تن عملیات آسفالت ریزی در ورودی، خروجی و معابر بهشت علی (ع) و همچنین کاشت درخت و احداث فضای سبز به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز در این آرامستان به پایان رسیده است.

عسگری یادآور شد: با آغاز به کار آرامستان جامع استان البرز بهشت علی (ع) بخش بزرگی از نیاز استان در سال های آتی تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ لایحه افزایش نرخ خدمات درآمدی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در جلسه صد و پنجاه یکم شورای شهر کرج به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =