جسله

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج از ارزیابی عملکرد حوزه های درآمد و نوسازی مناطقه دهگانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم در حاشیه نشست با مسئولان اداره درآمد و نوسازی مناطق شهرداری کرج با اشاره به نقش پُررنگ مناطق در دستیابی به درآمدهای پایدار به عنوان یکی از ارکان پویایی مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: هر چند تاکنون تلاش های خوبی از طریق مناطق برای افزایش درآمد صورت گرفته اما انتظارها از حوزه های درآمد و نوسازیِ مناطق بالا است و باید با تلاش بیشتر به خروجی مطلوب تری برسیم.

وی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته؛ بودجه شهرداری کرج در بحث درآمدی ۳۵ درصد افزایش داشته است اما افزایش بودجه نوسازی تنها ۱۰ بوده که نیاز به کار بیشتری دارد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج یادآور شد: به منظور ارتقای راندمان کاری؛ از ماه آینده عملکرد مسئولان حوزه درآمد و نوسازی مناطق دهگانه و نیروها ارزیابی خواهد شد.

این مسئول گفت: انتظار می رود عملکرد این حوزه ها از سوی مدیران مناطق به صورت مستمر بررسی و مشکلات موجود رفع شود.

سلطانی مقدم با بیان این که پیگیری مطالبات معوق می تواند کمک حال مناطق باشد، خاطرنشان کرد: در همه مناطق پرونده های بزرگی وجود دارد که باید برای به نتیجه رسیدن آن ها تلاش شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در پایان گفت: با وجود سختی کار در مناطق همه باید برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری و رسیدن به درآمد پایدار تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =