احمد خیری

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تشکیل تیم مشاوران به منظور بررسی علمی مدیریت صحیح شیرابه با همکاری اساتید و نخبگان دانشگاهی خبر داد.

احمد خیری در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: از هزار و ۵۰۰ تن زباله موجود در مرکز حلقه دره ۷۰۰ تن آن متعلق به شهرهای اقماری است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مطالبات شهرداری این کلانشهر از شهرداری های شهرهای اقماری را برای ارایه خدمات نزدیک به هفت میلیارد تومان اعلام کرد که با وصول این مبلغ می توان بخشی از مشکلات و هزینه های سازمان را مرتفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به این که تیم مشاوران به منظور بررسیِ علمی مدیریت صحیح شیرابه با همکاری اساتید و نخبگان دانشگاهی تشکیل شده است، یادآور شد: برای این منظور سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته خیری، از زباله های جمع آوری شده روزانه ۵۰۰ متر مکعب شیرابه تولید می شود که تصفیه این میزان مد نظر سازمان قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: فراخوان اجرای طرح مدیریت صحیح شیرابه، ظرف هفته آینده منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوعات و اختلافات فنی این طرح، بررسی و حل شده است و امیدواریم بتوانیم با انتخاب پیمانکار مناسب، طی یک ماه آینده مدل اجرایی طرح را مشخص کنیم.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در خصوص طرح استحصال گاز از مرکز دفن حلقه دره بیان کرد: برای این منظور تعداد ۶ حلقه چاه باید حفر شود و نتیجه حاصل از این حفاری، پایه تصمیمات آتی ما در این خصوص خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =