• ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
  • کد خبر: 71891
زین العابدینی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: پاکسازی و تنظیف معابر شهری برای حفظ سلامتی شهروندان از اهداف حوزه معاونت خدمات شهری است.

محمدرضا زین العابدینی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: بازدید های مداوم صورت گرفته از زاویه دید خدمات شهری و عمرانی به جهت برطرف کردن آبگرفتگی ها و مسیر ها در سطح مناطق دهگانه در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: در بازدید از منطقه یک، کل منطقه از لحاظ نظافت، جمع آوری بنرها، خاک و نخاله، فضای سبز و مسیرهای آبگرفتگی مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: رصد ماهانه سبب می شود تا خدمت رسانی به شهروندان به صورت مطلوب صورت گیرد و در مواقع بارندگی با کمترین چالش روبرو باشد.

زین العابدینی بیان کرد: پاکسازی و تنظیف معابر شهری برای حفظ سلامت شهروندان مهمترین هدف حوزه معاونت خدمات شهری است که این معاونت از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم دریغ نخواهد کرد.   

وی یادآور شد: اجرای طرح خدمات محله ای و پاکسازی کانال‌ها همراه با فصل گرم از جمله اقدامات انجام یافته در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: دریافت خدمات و تسهیلات شهری توسط همه شهروندان بهبود و ارتقا کیفیت محیطی و وضعیت کالبدی شهر، توجه به پاکیزگی، سدمعبر و زیبایی فضای شهر و رفع انواع آلودگی های زیست محیطی از اهداف مهم این معاونت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =