معاون برنامه ریزی/آقای ناصر بخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، افزایش بودجه عمرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر در سال جاری را برابر با ۱۶۴۷ درصد خواند که با احتساب مصکوک خرید اتوبوس محاسبه شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت در جریان چهاردهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی که در سازمان حمل و نقل بار و مسافر برگزار شد این مطلب را بیان کرد و گفت: بودجه عمرانی این سازمان در سال ۹۷ مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان بوده که این رقم در سال جاری به ۳۲۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

ناصربخت اظهار داشت: ۳۰۰ میلیارد از این بودجه به صورت اوراق مصکوک است که به منظور خرید اتوبوس های جدید برای ناوگان در نظر گرفته شده است.

این مسئول، ۹۳ درصد اعتبارات امسال را صکوک، ۳ درصد را نقد و مابقی را به صورت تهاتر ذکر کرد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای ۱۵ ردیف هزینه خواهد شد که ۹۸ درصد آن برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و یک درصد آن برای پروژه جدید صرف می شود. همچنین یک درصد باقی مانده از اعتبارات پیش بینی شده به منظور حفظ و نگهداشت پروژه های سابق این مجموعه به کار خواهد رفت.

معاون شهردار کرج، همچنین به جذب بودجه عمرانی این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از ۱۸ و نیم میلیارد بودجه عمرانی تعیین شده برای سال ۹۷ مبلغ ۱۶ میلیون تومان معادل یک درصد جذب شده است که رتبه هفدهم را بین سازمان ها به خود اختصاص داده است.

وی اذعان کرد: در مقایسه آمار درآمدی سازمان بین سه ماهه نخست سال گذشته و امسال، درآمد این مجموعه ۲۹ درصد افزایش داشته و رتبه چهارم را بین سازمان ها کسب کرده است.

به گفته ناصربخت، بر اساس بودجه این سازمان موظف است طی سه ماه رقمی نزدیک به ۱۲ میلیارد درآمد داشته باشد که تاکنون ۴۰ درصد این بودجه سه ماهه محقق شده است و از این حیث رتبه پنجم را میان سازمان ها دارد.

این مسئول، با تاکید بر لزوم افزایش درآمدهای پایدار در مناطق، سازمان ها و زیرمجموعه های شهرداری کرج، از مسئولان امر خواست همه همت خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =