مجید استاد کاظمی

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: بدهی های سازمان به اشخاص حقیقی و حقوقی از ۲۲ میلیارد تومان به ۱۸ میلیارد تومان کاهش یافته است.

مجید استادکاظمی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۷ سازمان مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار بود که با تلاش های انجام گرفته و از محل درآمدهای سازمان تاکنون نزدیک به چهار میلیارد تومان از این رقم پرداخت شده است.

وی، بدهی های این سازمان را با توجه به درآمدهای محدود سازمان و افزایش چشمگیر هزینه های مرتبط با ماشین آلات و نگهداری از آنها، بسیار قابل توجه عنوان کرد و از مسئولان خواست به در این زمینه یاری رسان سازمان باشند.

استادکاظمی افزود: امیدواریم امکانی فراهم شود تا ۱۰۰ درصد درآمد ما به سازمان بازگردانده شود تا بتوانیم از این رهگذر بخشی از مشکلات موجود را برطرف کنیم.

تعهدات دولت عملی نشده است

این مسئول برای دریافت کمک های دولتی به منظور کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل شهری از شهردار و مسئولان تقاضای کمک و همکاری کرد و گفت: سال گذشته مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به عنوان کمک های دولتی در بودجه سازمان لحاظ شده بود که تنها نزدیک به یک میلیارد تومان از این کمک ها جذب سازمان حمل و نقل بار شهرداری کرج شد.

به گفته وی، امسال نیز تعهدات دولتی در قبال سازمان رقم ۱۶ و نیم میلیارد تومان است که هنوز جذب مناسبی صورت نگرفته و این ارقام حبابی توخالی را در بودجه سازمان به وجود آورده است.

فرار شهرهای اقماری از پرداخت بهای خدمات!

استادکاظمی، با اعلام اینکه سازمان به تمامی شهرهای هم جوار بجز نظرآباد سرویس دهی می کند، از عدم پرداخت هزینه های مرتبط توسط شهرداری های این شهرها گلایه کرد.

وی بیان کرد: تنها راهکار ما برای دریافت این هزینه ها قطع سرویس رسانی است که به محض این اقدام استانداری درخواست سرویس دهی مجدد صادر می کند و ما نمی توانیم مطالبات خود را از شهرهای اقماری دریافت کنیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اختصاص فضاهای تبلیغاتی که پیش از این متعلق به این سازمان بوده و هم اکنون در اختیار سازمان سیما و منظر شهری قرار گرفته است نیز به عنوان یکی دیگر از علل کاهش درآمدهای سازمان یاد کرد.

استادکاظمی اضافه کرد: در گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان از این محل درآمد داشتیم که این فضاهای تبلیغاتی هم اکنون در اختیار سازمان سیما و منظر شهری قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =