امیر کمالی زارع

رییس اداره تاسیسات و نگهداری مراکز اداری شهرداری کرج گفت: آسانسورهای ساختمان مرکز بروزرسانی و مجهز به سیستم اورلود شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیر کمالی‌زارع در بازدید از تاسیسات ساختمان شهرداری مرکز اظهار کرد: تاسیسات مکانیکی غیراستاندارد آرامش و آسایش را از کارکنان سلب می کند.  

رییس اداره تاسیسات و نگهداری مراکز اداری شهرداری کرج گفت: نظارتِ آگاهانه و موثر، ضمن تضمین کارکرد مناسب دستگاه، عمر استفاده از آن را افزایش خواهد داد.

کمالی‌زارع یادآور شد: از آنجایی که تاسیسات مکانیکی، تجهیزات و سامانه های وابسته به آن، ارتباط نزدیکی با مصرف انرژی و سوخت دارند، بنابراین هرگونه عدم رسیدگی و اهمال باعث تحمیل هزینه های گزاف خواهد شد.

به گفته وی، معمولا بیشترین مشکلات بخش ساختمان در حوزه ی تاسیسات، مربوط به اجرای تاسیسات مکانیکی است بنابراین، اهمیت نظارت صحیح و دقیق بر اجرای عملیات تاسیسات مکانیکی ضروری است.

وی از بروزرسانی و تعویض بکسل و فلکه ها و بازسازی آسانسورهای مرکز و تجهیز آن ها به سیستم اورلود خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تشبیه ساختمان به بدن انسان، می توان گفت که تاسیسات مکانیکی ساختمان نقش روح برای این کالبد را دارد و با اجرای صحیح و نظارت های کارشناسی و دقیق می توان روح این کالبد را سالم نگه داشت در غیر این صورت، ساختمان بسیار زود آسیب خواهد دید و شرایط آسایش مناسب برای بهره بردارانش مخدوش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =