علی کمالی زاده

شهردار کرج گفت: بسیاری از هنرمندانی که در عرصه ملی و بین المللی می درخشند؛ کرجی هستند ولی بسیاری خبر ندارند که ایران کوچک خانه آنها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده در آیین یادبود صدای دوبله ایران؛ استاد پرویز بهرام اظهار کرد: هنرمندانی مثل استاد بهرام جزئی از سرمایه های معنوی کرج هستند و وظیفه ماست یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: بدون شک بخشی از خوش آوازگی کلانشهر کرج به واسطه حضور پیشکسوتان رشته های مختلف هنری است بنابراین باید قدر این داشته های ارزشمند فرهنگی را بدانیم.

شهردار کرج با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حمایت از هنر و هنرمندان افزود: طی دو سالی که از عمر شورای پنجم می گذرد؛ اقدامات مناسبی برای ارتقای زیرساخت های فرهنگی کرج صورت گرفته و در این حوزه شاهد تغییرات محسوسی بوده ایم.

این مسئول اضافه کرد: باید برای حفظ آثار فاخر و معرفی هنر هنرمندان کرجی به جای جای این مرزوبوم تلاش کنیم چون تنها هنر است که باقی می ماند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: هنرمندان  شاخص ترین سرمایه های انسانی کشور هستند بنابراین وظیفه ماست برای حفظ جایگاه واقعی آنها تلاش کنیم.

وی گفت: بسیاری از هنرمندانی که در عرصه ملی و بین المللی می درخشند؛ کرجی هستند ولی بسیاری خبر ندارند که ایران کوچک خانه آنها است.

وی افزود: تک تک مدیران در خصوص معرفی این گنجینه های ارزشمند به مردم به ویژه نسل جوان مسئول هستند و نباید به سادگی از کنار این وظیفه مهم عبور کنیم.

شهردار کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری هم به فراخور توان و امکانات خود برای ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های فرهنگی کرج تلاش می کنند چون به واقع هزینه کرد در این بخش سرمایه گذاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =