مجید استاد کاظمی

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به تاکید شهردار کرج برای تحقق وعده خرید خودروی ون ویژه معلولان، این موضوع به صورت ویژه پیگیری می شود.

مجید استادکاظمی در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بودجه تعیین شده برای این طرح را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار این طرح سال گذشته در نظر گرفته شده که با توجه به افزایش قیمت ها، نیازمند اصلاح و افزایش است.

وی، به دیگر طرح ها و برنامه های این سازمان در سال جاری پرداخت و افزود: پروژه تجهیز و نگهداری از جایگاه های بنزین و سی ان جی از تعهدات این سازمان است که اسناد پیمان آن در یک ماه آینده آماده خواهد شد.

به گفته استادکاظمی، این طرح بیشتر شامل خرید تجهیزات است که با اعتباری معادل ۳۰ میلیون تومان اجرایی می شود.

این مسئول، از برنامه این سازمان برای خرید یک دستگاه یدک‌کشِ اتوبوس نیز خبر داد و اضافه کرد: این اقدام به زودی عملیاتی خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای آن رقم ۱۵۰ میلیون تومان است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، پروژه ی تکمیل و خرید تجهیزات اداری و کارگاهی مجتمع تعمیرگاهی را در مرحله ارسال اسناد برای برگزاری مناقصه ذکر کرد.

به گفته وی، برای احداث، تکمیل و تجهیز توقفگاه در کرج نیز رقم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده که اسناد این طرح نیز در ماه جاری برای برگزاری مناقصه ارسال خواهد شد.

استادکاظمی، به ضرورت بازسازی اتوبوس های فرسوده درون شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای این منظور مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی از انجام مذاکرات با شرکت ایران خودرو برای اجرای این طرح خبر داد و اذعان داشت: هم اکنون در مرحله عقد قرارداد با این شرکت هستیم تا با تعمیر و اصلاح اتوبوس های فرسوده بتوانیم بخشی از نیاز شهر به توسعه ناوگان اتوبوسرانی را رفع نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =