علیرضا رحیمی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: رادیو می تواند به بهبود ارتباطاتِ شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در دیدار با معاون صدای مرکز صدا و سیمای استان البرز اظهار کرد: فرهنگ شهروندی و شیوه تنظیم ارتباطات شهروندان با یکدیگر نیازمند آموزش و اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: موضوعات بسیار متنوعی برای ساخت برنامه های رادیویی در زمینه های شهری وجود دارد که باید از این ظرفیت‌های عظیم برای اصلاح الگوی رفتار سود برد. 

معاون شهردار کرج گفت: رادیو با ساختِ برنامه های متنوع آموزشی می تواند کمک زیادی به بهبود ارتباطات و ارتقای فرهنگ شهروندی داشته باشد و در این راه شهرداری در کنار آن‌ها خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ادامه داد: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی به اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی باور قلبی دارد و تلاش می کند در این بزنگاه دشورا دوشادوش پیشگامان این مسیر، در حرکت باشد.

رحیمی یادآور شد: فرهنگ‌سازی تنها با صحبت امکانپذیر نیست و باید با کار و تلاش و اجرای برنامه های متنوع و البته کاربردی گام های موثری در این حوزه برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =