محمدجواد کولیوند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون مشارکت شهرداری و شورا، کتابخانه مرکزی البرز در بلاتکلیفی باقی می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجواد کولیوند در مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی البرز گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد تغییر نگرش مدیریت شهری کرج نسبت به مقوله فرهنگ و هنر بوده ایم که مصداق بارز آن ورود این مجموعه برای تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه مرکزی البرز بوده است.

وی ادامه داد: بدون شک اگر شهرداری و شورای کرج به مساله کتابخانه مرکزی البرز یا باغ کتاب ورود نمی‌کرد، بلاتکلیفی این پروژه ادامه داشت و مردم همچنان باید برای کلنگ زنی این مجموعه انتظار می کشیدند.

وی توضیح داد: کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی استان اقدامی بزرگی است که با تعامل مدیریت شهری و سایر مدیران درگیر با مقوله کتابخوانی صورت گرفته و انتظار می‌رفت در این مراسم مسئولان بیشتری حضور داشته باشند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه برای کتابخوان کردن مردم تنها ساختن کتابخانه کافی نیست، ابراز کرد: فرهنگ مطالعه باید از دوران کودکی در افراد نهادینه شود و برای این کار نباید اهمیت  استفاده از ابراز و تکنولوژی جدید را نادیده بگیریم.

کولیوند توضیح داد: باید به گونه‌ای جهت ایجاد احساس نیاز برای مطالعه در مردم برنامه ریزی شود که  هر روز  به تعداد کسانی که در مترو، پشت ترافیک، مکان های عمومی و...مطالعه می‌کنند اضافه شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: ریشه دار کردن فرهنگ مطالعه در مردم کار یک نهاد یا دستگاه خاصی نیست و همه در این حوزه به فراخور توان و امکانات خود وظیفه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =